sâmbătă, 26 februarie 2011

Apocalipsa capitolul 10

1. Apoi am vazut un alt inger puternic, care se cobora din cer, invaluit intr-un nor. Deasupra capului lui era curcubeul; fata lui era ca soarele si picioarele lui erau ca niste stalpi de foc.
2. In mana tinea o carticica deschisa. A pus piciorul drept pe mare, si piciorul stang pe pamant
3. si a strigat cu glas tare, cum racneste un leu. Cand a strigat el, cele sapte tunete au facut sa se auda glasurile lor.
4. Si, cand au facut cele sapte tunete sa se auda glasurile lor, eram gata sa ma apuc sa scriu; si am auzit din cer un glas care zicea: "Pecetluieste ce au spus cele sapte tunete, si nu scrie ce au spus!"
5. Si ingerul pe care-l vazusem stand in picioare pe mare si pe pamant si-a ridicat mana dreapta spre cer
6. si a jurat pe Cel ce este viu in vecii vecilor, care a facut cerul si lucrurile din el, pamantul si lucrurile de pe el, marea si lucrurile din ea, ca nu va mai fi nicio zabava,
7. ci, ca in zilele in care ingerul al saptelea va suna din trambita lui, se va sfarsi taina lui Dumnezeu, dupa vestea buna vestita de El robilor Sai, prorocilor.
8. Si glasul pe care-l auzisem din cer mi-a vorbit din nou si mi-a zis: "Du-te de ia carticica deschisa din mana ingerului care sta in picioare pe mare si pe pamant!"
9. M-am dus la inger si i-am cerut sa-mi dea carticica. "Ia-o", mi-a zis el, "si mananc-o; ea iti va amari pantecele, dar in gura ta va fi dulce ca mierea."
10. Am luat carticica din mana ingerului si am mancat-o; in gura mea a fost dulce ca mierea, dar, dupa ce am mancat-o, mi s-a umplut pantecele de amaraciune.
11. Apoi mi-au zis: "Trebuie sa prorocesti din nou cu privire la multe noroade, neamuri, limbi si imparati."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu