joi, 24 februarie 2011

1 Corinteni capitolul 5

1. Din toate partile se spune ca intre voi este curvie; si inca o curvie de aceea care nici chiar la pagani nu se pomeneste; pana acolo ca unul din voi traieste cu nevasta tatalui sau.
2. Si voi v-ati falit! Si nu v-ati mahnit mai degraba, pentru ca cel ce a savarsit fapta aceasta sa fi fost dat afara din mijlocul vostru!
3. Cat despre mine, macar ca n-am fost la voi cu trupul, dar fiind de fata cu duhul, am si judecat, ca si cand as fi fost de fata, pe cel ce a facut o astfel de fapta.
4. In Numele Domnului Isus, voi si duhul meu, fiind adunati laolalta, prin puterea Domnului nostru Isus,
5. am hotarat ca un astfel de om sa fie dat pe mana Satanei, pentru nimicirea carnii, ca duhul lui sa fie mantuit in ziua Domnului Isus.
6. Nu va laudati bine. Nu stiti ca putin aluat dospeste toata plamadeala?
7. Maturati aluatul cel vechi, ca sa fiti o plamadeala noua, cum si sunteti, fara aluat; caci Hristos, Pastile nostru, a fost jertfit.
8. Sa praznuim, dar, praznicul nu cu un aluat vechi, nici cu un aluat de rautate si viclenie, ci cu azimele curatiei si adevarului.
9. V-am scris in epistola mea sa n-aveti nicio legatura cu curvarii.
10. Insa n-am inteles cu curvarii lumii acesteia, sau cu cei lacomi de bani, sau cu cei hrapareti, sau cu cei ce se inchina la idoli, fiindca atunci ar trebui sa iesiti din lume.
11. Ci v-am scris sa n-aveti niciun fel de legaturi cu vreunul care, macar ca isi zice "frate", totusi este curvar, sau lacom de bani, sau inchinator la idoli, sau defaimator, sau betiv, sau hraparet; cu un astfel de om nu trebuie nici sa mancati.
12. In adevar, ce am eu sa judec pe cei de afara? Nu este datoria voastra sa judecati pe cei dinauntru?
13. Cat despre cei de afara, ii judeca Dumnezeu. Dati afara, dar, din mijlocul vostru pe raul acela.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu