joi, 24 februarie 2011

Romani capitolul 16

1. Va dau in grija pe Fivi, sora noastra, care este diaconita Bisericii din Chencrea;
2. s-o primiti in Domnul, intr-un chip vrednic de sfinti, si s-o ajutati in orice ar avea trebuinta de voi; caci si ea s-a aratat de ajutor multora si indeosebi mie.
3. Spuneti sanatate Priscilei si lui Acuila, tovarasii mei de lucru in Hristos Isus,
4. care si-au pus capul in joc, ca sa-mi scape viata. Le multumesc nu numai eu, dar si toate bisericile iesite dintre Neamuri. -
5. Spuneti sanatate si bisericii care se aduna in casa lor. - Spuneti sanatate lui Epenet, preaiubitul meu, care a fost cel dintai rod al Asiei pentru Hristos. -
6. Spuneti sanatate Mariei, care s-a ostenit mult pentru voi. -
7. Spuneti sanatate lui Andronic si lui Iunia, rudele mele si tovarasii mei de temnita, care sunt cu vaza intre apostoli. Ei au venit la Hristos mai inainte de mine chiar. -
8. Spuneti sanatate lui Ampliat, preaiubitul meu in Domnul. -
9. Spuneti sanatate lui Urban, tovarasul nostru de lucru in Hristos, si lui Stache, preaiubitul meu. -
10. Spuneti sanatate lui Apele, incercatul slujitor al lui Hristos. - Spuneti sanatate celor din casa lui Aristobul. -
11. Spuneti sanatate lui Ierodion, ruda mea. - Spuneti sanatate celor din casa lui Narcis, care sunt ai Domnului. -
12. Spuneti sanatate Trifenei si Trifosei, care se ostenesc pentru Domnul. - Spuneti sanatate Persidei preaiubite, care s-a ostenit mult pentru Domnul. -
13. Spuneti sanatate lui Ruf, cel ales in Domnul, si mamei lui, care s-a aratat si mama mea. -
14. Spuneti sanatate lui Asincrit, lui Flegon, lui Hermes, lui Patroba, lui Herma si fratilor care sunt impreuna cu ei. -
15. Spuneti sanatate lui Filolog si Iuliei, lui Nereu si surorii lui, lui Olimpa si tuturor sfintilor care sunt impreuna cu ei. -
16. Spuneti-va sanatate unii altora cu o sarutare sfanta. Toate bisericile lui Hristos va trimit sanatate.
17. Va indemn, fratilor, sa va feriti de cei ce fac dezbinari si tulburare impotriva invataturii pe care ati primit-o. Departati-va de ei.
18. Caci astfel de oameni nu slujesc lui Hristos, Domnul nostru, ci pantecelui lor; si, prin vorbiri dulci si amagitoare, ei insala inimile celor lesne crezatori.
19. Cat despre voi, ascultarea voastra este cunoscuta de toti. Ma bucur, dar, de voi si doresc sa fiti intelepti in ce priveste binele, si prosti in ce priveste raul.
20. Dumnezeul pacii va zdrobi in curand pe Satana sub picioarele voastre. Harul Domnului nostru Isus Hristos sa fie cu voi! Amin.
21. Timotei, tovarasul meu de lucru, va trimite sanatate; tot asa si Luciu, Iason si Sosipater, rudele mele. -
22. Va trimit sanatate in Domnul eu, Tertiu, care am scris epistola aceasta. -
23. Gaiu, gazda mea si a intregii biserici, va trimite sanatate. - Erast, vistiernicul cetatii, va trimite sanatate; tot asa si fratele Cuart.
24. Harul Domnului nostru Isus Hristos sa fie cu voi cu toti! Amin.
25. Iar Aceluia care poate sa va intareasca, dupa Evanghelia mea si propovaduirea lui Isus Hristos - potrivit cu descoperirea tainei care a fost tinuta ascunsa timp de veacuri,
26. dar a fost aratata acum prin scrierile prorocilor si, prin porunca Dumnezeului celui Vesnic, a fost adusa la cunostinta tuturor neamurilor, ca sa asculte de credinta -
27. a lui Dumnezeu, care singur este intelept, sa fie slava, prin Isus Hristos, in vecii vecilor! Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu