duminică, 13 februarie 2011

Estera capitolul 7

1. Imparatul si Haman s-au dus la ospat la imparateasa Estera.
2. In aceasta a doua zi, imparatul a zis iarasi Esterei pe cand beau vin: "Care este cererea ta, imparateasa Estero? Ea iti va fi implinita. Ce doresti? Chiar daca ai cere jumatate din imparatie, o vei capata."
3. Imparateasa Estera a raspuns: "Daca am capatat trecere inaintea ta, imparate, si daca gaseste cu cale imparatul, da-mi viata: iata cererea mea; si scapa pe poporul meu: iata dorinta mea!
4. Caci eu si poporul meu suntem vanduti sa fim nimiciti, injunghiati si prapaditi. Macar daca am fi vanduti sa fim robi si roabe, as tacea, dar vrajmasul n-ar putea sa inlocuiasca pierderea facuta imparatului."
5. Imparatul Ahasveros a luat cuvantul si a zis imparatesei Estera: "Cine si unde este acela care are de gand sa faca asa?"
6. Estera a raspuns: "Apasatorul, vrajmasul este Haman, raul acesta!" Haman a ramas ingrozit in fata imparatului si a imparatesei.
7. Si imparatul, in mania lui, s-a sculat si a parasit ospatul, si s-a dus in gradina casei imparatesti. Haman a ramas sa-si ceara viata de la imparateasa Estera, caci vedea bine ca pierderea lui era hotarata in mintea imparatului.
8. Cand s-a intors imparatul din gradina casei imparatesti in odaia ospatului, a vazut pe Haman ca se aruncase spre patul pe care era Estera si i-a zis: "Cum, sa mai si silesti pe imparateasa, la mine, in casa imparateasca?" Cum au iesit cuvintele acestea din gura imparatului, i-au si acoperit fata lui Haman.
9. Si Harbona, unul din fameni, a zis in fata imparatului: "Iata, spanzuratoarea pregatita de Haman pentru Mardoheu, care a vorbit spre binele imparatului, este ridicata in casa lui Haman, la o inaltime de cincizeci de coti." Imparatul a zis: "Haman sa fie spanzurat pe ea!"
10. Si au spanzurat pe Haman pe spanzuratoarea pe care o pregatise el pentru Mardoheu. Si mania imparatului s-a potolit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu