vineri, 25 februarie 2011

2 Corinteni capitolul 6

1. Ca unii care lucram impreuna cu Dumnezeu, va sfatuim sa faceti asa ca sa nu fi primit in zadar harul lui Dumnezeu.
2. Caci El zice: "La vremea potrivita, te-am ascultat; in ziua mantuirii, te-am ajutat. Iata ca acum este vremea potrivita; iata ca acum este ziua mantuirii."
3. Noi nu dam nimanui niciun prilej de poticnire, pentru ca slujba noastra sa nu fie defaimata.
4. Ci, in toate privintele, aratam ca suntem niste vrednici slujitori ai lui Dumnezeu, prin multa rabdare, in necazuri, in nevoi, in stramtorari,
5. in batai, in temnite, in rascoale, in osteneli, in vegheri, in posturi;
6. prin curatie, prin intelepciune, prin indelunga rabdare, prin bunatate, prin Duhul Sfant, printr-o dragoste neprefacuta,
7. prin cuvantul adevarului, prin puterea lui Dumnezeu, prin armele de lovire si de aparare pe care le da neprihanirea;
8. in slava si in ocara, in vorbire de rau si in vorbire de bine. Suntem priviti ca niste inselatori, macar ca spunem adevarul;
9. ca niste necunoscuti, macar ca suntem bine cunoscuti; ca unii care murim, si iata ca traim; ca niste pedepsiti, macar ca nu suntem omorati;
10. ca niste intristati, si totdeauna suntem veseli; ca niste saraci, si totusi imbogatim pe multi; ca neavand nimic, si totusi stapanind toate lucrurile.
11. Am dat drumul gurii fata de voi, corintenilor! Ni s-a largit inima.
12. Voi nu sunteti la stramtorare in noi; dar inima voastra s-a strans pentru noi.
13. Faceti-ne si voi la fel - va vorbesc ca unor copii ai mei - largiti-va si voi!
14. Nu va injugati la un jug nepotrivit cu cei necredinciosi. Caci ce legatura este intre neprihanire si faradelege? Sau cum poate sta impreuna lumina cu intunericul?
15. Ce intelegere poate fi intre Hristos si Belial? Sau ce legatura are cel credincios cu cel necredincios?
16. Cum se impaca templul lui Dumnezeu cu idolii? Caci noi suntem templul Dumnezeului celui Viu, cum a zis Dumnezeu: "Eu voi locui si voi umbla in mijlocul lor; Eu voi fi Dumnezeul lor, si ei vor fi poporul Meu."
17. De aceea: "Iesiti din mijlocul lor si despartiti-va de ei, zice Domnul; nu va atingeti de ce este necurat, si va voi primi.
18. Eu va voi fi Tata, si voi Imi veti fi fii si fiice, zice Domnul cel Atotputernic."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu