vineri, 25 februarie 2011

1 Tesaloniceni capitolul 3

1. De aceea, fiindca nu mai puteam rabda, am socotit mai bine sa fim lasati singuri in Atena
2. si v-am trimis pe Timotei, fratele nostru si slujitorul lui Dumnezeu in Evanghelia lui Hristos, ca sa va intareasca si sa va imbarbateze in credinta voastra,
3. pentru ca nimeni din voi sa nu se clatine in aceste necazuri; caci stiti singuri ca la aceasta suntem randuiti.
4. Si, cand eram la voi, v-am spus mai dinainte ca vom avea sa suferim necazuri, ceea ce s-a si intamplat, cum bine stiti.
5. Astfel, in nerabdarea mea, am trimis sa-mi aduca stiri despre credinta voastra, de teama ca nu cumva sa va fi ispitit ispititorul, si osteneala noastra sa fi fost degeaba.
6. Dar chiar acum a venit Timotei de la voi la noi si ne-a adus vesti bune despre credinta si dragostea voastra, ca totdeauna pastrati o placuta aducere aminte despre noi si ca doriti sa ne vedeti, cum dorim si noi sa va vedem pe voi.
7. De aceea, fratilor, in toate stramtorarile si necazurile noastre am fost mangaiati cu privire la voi, prin credinta voastra.
8. Acum, da, traim, fiindca voi stati tari in Domnul.
9. Cum putem noi oare sa multumim indeajuns lui Dumnezeu cu privire la voi, pentru toata bucuria pe care o avem din pricina voastra, inaintea Dumnezeului nostru?
10. Zi si noapte Il rugam nespus sa va putem vedea fata si sa putem implini ce mai lipseste credintei voastre.
11. Insusi Dumnezeu, Tatal nostru, si Domnul nostru Isus Hristos sa ne netezeasca drumul la voi!
12. Domnul sa va faca sa cresteti tot mai mult in dragoste unii fata de altii si fata de toti, cum facem si noi insine pentru voi,
13. ca sa vi se intareasca inimile si sa fie fara prihana in sfintenie, inaintea lui Dumnezeu, Tatal nostru, la venirea Domnului nostru Isus Hristos impreuna cu toti sfintii Sai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu