luni, 14 februarie 2011

Psalmul 38

1. (Un psalm al lui David. Spre aducere aminte.) Doamne, nu ma mustra in mania Ta si nu ma pedepsi in urgia Ta.
2. Caci sagetile Tale s-au infipt in mine, si mana Ta apasa asupra mea.
3. N-a mai ramas nimic sanatos in carnea mea, din pricina maniei Tale; nu mai este nicio vlaga in oasele mele, in urma pacatului meu.
4. Caci faradelegile mele se ridica deasupra capului meu; ca o povara grea, sunt prea grele pentru mine.
5. Ranile mele miros greu si sunt pline de coptura, in urma nebuniei mele.
6. Sunt garbovit, peste masura de istovit; toata ziua umblu plin de intristare.
7. Caci o durere arzatoare imi mistuie maruntaiele si n-a mai ramas nimic sanatos in carnea mea.
8. Sunt fara putere, zdrobit cu desavarsire; tulburarea inimii mele ma face sa gem.
9. Doamne, toate dorintele mele sunt inaintea Ta, si suspinele mele nu-Ti sunt ascunse.
10. Inima imi bate cu tarie, puterea ma paraseste, si lumina ochilor mei nu mai este cu mine.
11. Prietenii si cunoscutii mei se departeaza de rana mea, si rudele mele stau deoparte.
12. Cei ce vor sa-mi ia viata isi intind cursele; cei ce-mi cauta nenorocirea spun rautati si toata ziua urzesc la inselatorii.
13. Iar eu sunt ca un surd, n-aud; sunt ca un mut care nu deschide gura.
14. Sunt ca un om care n-aude si in gura caruia nu este niciun raspuns.
15. Doamne, in Tine nadajduiesc; Tu vei raspunde, Doamne Dumnezeule!
16. Caci zic: "Nu ingadui sa se bucure vrajmasii mei de mine si sa se fuduleasca impotriva mea, cand mi se clatina piciorul!"
17. Caci sunt aproape sa cad, si durerea mea este totdeauna inaintea mea.
18. Imi marturisesc faradelegea, ma doare de pacatul meu.
19. Dar vrajmasii mei sunt plini de viata si plini de putere; cei ce ma urasc fara temei sunt multi la numar.
20. Ei imi intorc rau pentru bine, imi sunt potrivnici, pentru ca eu urmaresc binele.
21. Nu ma parasi, Doamne! Dumnezeule, nu Te departa de mine!
22. Vino degraba in ajutorul meu, Doamne, Mantuirea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu