vineri, 25 februarie 2011

Filipeni capitolul 4

1. De aceea, preaiubitii si mult doritii mei frati, bucuria si cununa mea, ramaneti astfel tari in Domnul, preaiubitilor!
2. Indemn pe Evodia si indemn pe Sintichia sa fie cu un gand in Domnul.
3. Si pe tine, adevarat tovaras de jug, te rog sa vii in ajutorul femeilor acestora, care au lucrat impreuna cu mine pentru Evanghelie, cu Clement si cu ceilalti tovarasi de lucru ai mei, ale caror nume sunt scrise in Cartea vietii.
4. Bucurati-va totdeauna in Domnul! Iarasi zic: Bucurati-va!
5. Blandetea voastra sa fie cunoscuta de toti oamenii. Domnul este aproape.
6. Nu va ingrijorati de nimic; ci, in orice lucru, aduceti cererile voastre la cunostinta lui Dumnezeu, prin rugaciuni si cereri, cu multumiri.
7. Si pacea lui Dumnezeu, care intrece orice pricepere, va va pazi inimile si gandurile in Hristos Isus.
8. Incolo, fratii mei, tot ce este adevarat, tot ce este vrednic de cinste, tot ce este drept, tot ce este curat, tot ce este vrednic de iubit, tot ce este vrednic de primit, orice fapta buna si orice lauda, aceea sa va insufleteasca.
9. Ce ati invatat, ce ati primit si auzit de la mine si ce ati vazut in mine, faceti. Si Dumnezeul pacii va fi cu voi.
10. Am avut o mare bucurie in Domnul, ca, in sfarsit, ati putut sa va innoiti iarasi simtamintele voastre fata de mine. Va gandeati voi la asa ceva, dar va lipsea prilejul.
11. Nu zic lucrul acesta avand in vedere nevoile mele; caci m-am deprins sa fiu multumit cu starea in care ma gasesc.
12. Stiu sa traiesc smerit si stiu sa traiesc in belsug. In totul si pretutindeni m-am deprins sa fiu satul si flamand, sa fiu in belsug si sa fiu in lipsa.
13. Pot totul in Hristos care ma intareste.
14. Dar bine ati facut ca ati luat parte la stramtorarea mea.
15. Stiti voi insiva, filipenilor, ca, la inceputul Evangheliei, cand am plecat din Macedonia, nicio biserica n-a avut legatura cu mine in ce priveste "darea" si "primirea" afara de voi.
16. Caci mi-ati trimis in Tesalonic, o data, si chiar de doua ori, ceva pentru nevoile mele.
17. Nu ca umblu dupa daruri. Dimpotriva, umblu dupa castigul care prisoseste in folosul vostru.
18. Am de toate si sunt in belsug. Sunt bogat de cand am primit prin Epafrodit ce mi-ati trimis… un miros de buna mireasma, o jertfa bine primita si placuta lui Dumnezeu.
19. Si Dumnezeul meu sa ingrijeasca de toate trebuintele voastre, dupa bogatia Sa, in slava, in Isus Hristos.
20. A lui Dumnezeu si Tatal nostru sa fie slava in vecii vecilor! Amin.
21. Spuneti sanatate fiecarui sfant in Hristos Isus. Fratii care sunt cu mine va trimit sanatate.
22. Toti sfintii va trimit sanatate, mai ales cei din casa cezarului.
23. Harul Domnului Isus Hristos sa fie cu voi cu toti! Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu