vineri, 25 februarie 2011

Coloseni capitolul 4

1. Stapanilor, dati robilor vostri ce le datorati si ce li se cuvine, caci stiti ca si voi aveti un Stapan in cer.
2. Staruiti in rugaciune, vegheati in ea cu multumiri.
3. Rugati-va totodata si pentru noi, ca Dumnezeu sa ne deschida o usa pentru Cuvant, ca sa putem vesti taina lui Hristos, pentru care, iata, ma gasesc in lanturi:
4. ca s-o fac cunoscut asa cum trebuie sa vorbesc despre ea.
5. Purtati-va cu intelepciune fata de cei de afara; rascumparati vremea.
6. Vorbirea voastra sa fie totdeauna cu har, dreasa cu sare, ca sa stiti cum trebuie sa raspundeti fiecaruia.
7. Tot ce este cu privire la mine va va spune Tihic, fratele preaiubit si slujitorul credincios, tovarasul meu de slujba in Domnul.
8. Vi l-am trimis inadins, ca sa luati cunostinta despre starea noastra si sa va mangaie inimile.
9. L-am trimis impreuna cu Onisim, fratele credincios si preaiubit, care este dintre ai vostri. Ei va vor spune tot ce se petrece pe aici.
10. Aristarh, tovarasul meu de temnita, va trimite sanatate; tot asa si Marcu, varul lui Barnaba (cu privire la care ati primit porunci… daca vine la voi, sa-l primiti bine),
11. si Isus, zis Iust: ei sunt din numarul celor taiati imprejur si singurii care au lucrat impreuna cu mine pentru Imparatia lui Dumnezeu, oameni care mi-au fost de mangaiere.
12. Epafra, care este dintre ai vostri, va trimite sanatate. El, rob al lui Hristos, totdeauna se lupta pentru voi in rugaciunile sale, pentru ca, desavarsiti si deplin incredintati, sa staruiti in voia lui Dumnezeu.
13. Caci va marturisesc ca are o mare ravna pentru voi, pentru cei din Laodiceea si pentru cei din Ierapole.
14. Luca, doctorul preaiubit, si Dima va trimit sanatate.
15. Spuneti sanatate fratilor din Laodiceea si lui Nimfa, si bisericii din casa lui.
16. Dupa ce va fi citita aceasta epistola la voi, faceti asa ca sa fie citita si in Biserica laodicenilor; si voi, la randul vostru, sa cititi epistola care va va veni din Laodiceea.
17. Si spuneti lui Arhip: "Ia seama sa implinesti bine slujba pe care ai primit-o in Domnul."
18. Urarea de sanatate este cu mana mea: Pavel. Aduceti-va aminte de lanturile mele. Harul sa fie cu voi! Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu