vineri, 25 februarie 2011

2 Timotei capitolul 1

1. Pavel, apostol al lui Hristos Isus, prin voia lui Dumnezeu, dupa fagaduinta vietii care este in Hristos Isus,
2. catre Timotei, copilul meu preaiubit: Har, indurare si pace de la Dumnezeu Tatal si de la Hristos Isus, Domnul nostru!
3. Multumesc lui Dumnezeu, caruia Ii slujesc cu un cuget curat, din mosi stramosi, ca neintrerupt te pomenesc in rugaciunile mele, zi si noapte.
4. Caci mi-aduc aminte de lacrimile tale si doresc sa te vad, ca sa ma umplu de bucurie.
5. Imi aduc aminte de credinta ta neprefacuta, care s-a salasluit intai in bunica ta Lois si in mama ta, Eunice, si sunt incredintat ca si in tine.
6. De aceea iti aduc aminte sa inflacarezi darul lui Dumnezeu care este in tine prin punerea mainilor mele.
7. Caci Dumnezeu nu ne-a dat un duh de frica, ci de putere, de dragoste si de chibzuinta.
8. Sa nu-ti fie rusine, dar, de marturisirea Domnului nostru, nici de mine, intemnitatul Lui. Ci sufera impreuna cu Evanghelia, prin puterea lui Dumnezeu.
9. El ne-a mantuit si ne-a dat o chemare sfanta, nu pentru faptele noastre, ci dupa hotararea Lui si dupa harul care ne-a fost dat in Hristos Isus, inainte de vesnicii,
10. dar care a fost descoperit acum prin aratarea Mantuitorului nostru Hristos Isus, care a nimicit moartea si a adus la lumina viata si neputrezirea, prin Evanghelie.
11. Propovaduitorul si apostolul ei am fost pus eu si invatator al Neamurilor.
12. Si din pricina aceasta sufar aceste lucruri; dar nu mi-e rusine, caci stiu in cine am crezut. Si sunt incredintat ca El are putere sa pazeasca ce I-am incredintat pana in ziua aceea.
13. Dreptarul invataturilor sanatoase, pe care le-ai auzit de la mine, tine-l cu credinta si dragostea care este in Hristos Isus.
14. Lucrul acela bun care ti s-a incredintat pazeste-l prin Duhul Sfant, care locuieste in noi.
15. Stii ca cei ce sunt in Asia toti m-au parasit; intre altii si Figel si Ermogen.
16. Domnul sa-Si verse indurarea peste casa lui Onisifor; caci de multe ori m-a mangaiat si nu i-a fost rusine de lantul meu.
17. Nu numai atat, dar, cand a fost in Roma, m-a cautat cu multa grija si m-a gasit.
18. Dea Domnul sa capete indurare de la Domnul "in ziua aceea". Tu stii foarte bine cat ajutor mi-a dat el in Efes.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu