vineri, 25 februarie 2011

2 Tesaloniceni capitolul 3

1. Incolo, fratilor, rugati-va pentru noi ca Cuvantul Domnului sa se raspandeasca si sa fie proslavit, cum este la voi,
2. si sa fim izbaviti de oamenii nechibzuiti si rai; caci nu toti au credinta.
3. Credincios este Domnul: El va va intari si va va pazi de cel rau.
4. Cu privire la voi, avem incredere in Domnul ca faceti si veti face ce va poruncim.
5. Domnul sa va indrepte inimile spre dragostea lui Dumnezeu si spre rabdarea lui Hristos!
6. In Numele Domnului nostru Isus Hristos, va poruncim, fratilor, sa va departati de orice frate care traieste in neoranduiala, si nu dupa invataturile pe care le-ati primit de la noi.
7. Voi insiva stiti ce trebuie sa faceti ca sa ne urmati; caci noi n-am trait in neoranduiala intre voi.
8. N-am mancat de pomana painea nimanui; ci, lucrand si ostenindu-ne, am muncit zi si noapte, ca sa nu fim povara nimanui dintre voi.
9. Nu ca n-am fi avut dreptul acesta, dar am vrut sa va dam in noi insine o pilda vrednica de urmat.
10. Caci, cand eram la voi, va spuneam lamurit: "Cine nu vrea sa lucreze nici sa nu manance."
11. Auzim insa ca unii dintre voi traiesc in neoranduiala, nu lucreaza nimic, ci se tin de nimicuri.
12. Indemnam pe oamenii acestia si-i sfatuim, in Domnul nostru Isus Hristos, sa-si manance painea lucrand in liniste.
13. Voi, fratilor, sa nu osteniti in facerea binelui.
14. Si, daca n-asculta cineva ce spunem noi in aceasta epistola, insemnati-vi-l si sa n-aveti niciun fel de legaturi cu el, ca sa-i fie rusine.
15. Sa nu-l socotiti ca pe un vrajmas, ci sa-l mustrati ca pe un frate.
16. Insusi Domnul pacii sa va dea totdeauna pacea in orice fel. Domnul sa fie cu voi cu toti!
17. Urarea de sanatate este scrisa cu mana mea: Pavel. Acesta este semnul in fiecare epistola; asa scriu eu.
18. Harul Domnului nostru Isus Hristos sa fie cu voi cu toti! Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu