marți, 15 februarie 2011

Psalmul 88

1. (O cantare. Un psalm al fiilor lui Core. Catre mai marele cantaretilor. De cantat cu flautul. O cantare a lui Heman, ezrahitul.) Doamne Dumnezeul mantuirii mele! Zi si noapte strig inaintea Ta!
2. S-ajunga rugaciunea mea inaintea Ta! Ia aminte la cererile mele;
3. caci mi s-a saturat sufletul de rele si mi se apropie viata de Locuinta mortilor.
4. Sunt pus in randul celor ce se coboara in groapa, sunt ca un om care nu mai are putere.
5. Stau intins printre cei morti, ca cei ucisi si culcati in mormant, de care nu-Ti mai aduci aminte si care sunt despartiti de mana Ta.
6. M-ai aruncat in groapa cea mai de jos, in intuneric, in adancuri.
7. Mania Ta ma apasa si ma napadesti cu toate valurile Tale. - (Oprire)
8. Ai indepartat de la mine pe toti prietenii mei, m-ai facut o pricina de scarba pentru ei; sunt inchis si nu pot sa ies.
9. Mi se topesc ochii de suferinta; in toate zilele Te chem, Doamne, si-mi intind mainile spre Tine!
10. Oare pentru morti faci Tu minuni? Sau se scoala mortii sa Te laude? - (Oprire)
11. Se vorbeste de bunatatea Ta in mormant si de credinciosia Ta in Adanc?
12. Sunt cunoscute minunile Tale in intuneric si dreptatea Ta in tara uitarii?
13. Doamne, eu Iti cer ajutorul, si dimineata rugaciunea mea se inalta la Tine.
14. Pentru ce, Doamne, lepezi sufletul meu? Pentru ce imi ascunzi fata Ta?
15. Din tinerete, sunt nenorocit si trag sa mor, sunt cuprins de spaimele Tale si nu stiu ce sa mai fac.
16. Mania Ta trece peste mine, spaimele Tale ma nimicesc de tot.
17. Ele ma inconjoara toata ziua ca niste ape, ma infasoara toate deodata.
18. Ai departat de la mine pe prieteni si tovarasi; si cei de aproape ai mei s-au facut nevazuti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu