luni, 14 februarie 2011

Psalmul 7

1. (O cantare de jale a lui David. Cantata Domnului din pricina cuvintelor beniamitului Cus.) Doamne Dumnezeule, in Tine imi caut scaparea! Scapa-ma de toti prigonitorii mei si izbaveste-ma,
2. ca sa nu ma sfasie ca un leu care inghite, fara sa sara cineva in ajutor.
3. Doamne Dumnezeule, daca am facut un astfel de rau, daca este faradelege pe mainile mele,
4. daca am rasplatit cu rau pe cel ce traia in pace cu mine, si n-am izbavit pe cel ce ma asuprea fara temei,
5. atunci: sa ma urmareasca vrajmasul si sa m-ajunga, sa-mi calce viata la pamant, si slava mea in pulbere sa mi-o arunce! (Oprire)
6. Scoala-Te, Doamne, cu mania Ta! Scoala-Te impotriva urgiei potrivnicilor mei, trezeste-Te ca sa-mi ajuti si randuieste o judecata!
7. Sa Te inconjoare adunarea popoarelor, si sezi mai sus decat ea, la inaltime!
8. Domnul judeca popoarele: fa-mi dreptate, Doamne, dupa neprihanirea si nevinovatia mea!
9. Ah! pune odata capat rautatii celor rai si intareste pe cel neprihanit, Tu, care cercetezi inimile si rinichii, Dumnezeule drept!
10. Scutul meu este in Dumnezeu, care mantuieste pe cei cu inima curata.
11. Dumnezeu este un judecator drept, un Dumnezeu care Se manie in orice vreme.
12. Daca cel rau nu se intoarce la Dumnezeu, Dumnezeu Isi ascute sabia, Isi incordeaza arcul si-l ocheste,
13. indreapta asupra lui sageti omoratoare si-i arunca sageti arzatoare!
14. Iata ca cel rau pregateste raul, zamisleste faradelegea si naste inselaciunea:
15. face o groapa, o sapa, si tot el cade in groapa pe care a facut-o.
16. Faradelegea pe care a urzit-o se intoarce asupra capului lui, si silnicia pe care a facut-o se coboara inapoi pe teasta capului lui.
17. Eu voi lauda pe Domnul pentru dreptatea Lui si voi canta Numele Domnului, Numele Celui Preainalt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu