marți, 15 februarie 2011

Psalmul 66

1. (Catre mai marele cantaretilor. O cantare. Un psalm.) Inaltati lui Dumnezeu strigate de bucurie, toti locuitorii pamantului.
2. Cantati slava Numelui Sau, mariti slava Lui prin laudele voastre.
3. Ziceti lui Dumnezeu: "Cat de infricosate sunt lucrarile Tale! Din pricina marimii puterii Tale, vrajmasii Tai Te lingusesc.
4. Tot pamantul se inchina inaintea Ta si canta in cinstea Ta, canta Numele Tau. - (Oprire)
5. Veniti si priviti lucrarile lui Dumnezeu! Ce infricosat este El cand lucreaza asupra fiilor oamenilor!
6. El a prefacut marea in pamant uscat, si raul a fost trecut cu piciorul: atunci ne-am bucurat in El.
7. El stapaneste pe vecie, prin puterea Lui. Ochii Lui urmaresc pe neamuri, ca cei razvratiti sa nu se mai scoale impotriva Lui! - (Oprire)
8. Binecuvantati, popoare, pe Dumnezeul nostru! Faceti sa rasune lauda Lui!
9. El ne-a pastrat sufletul cu viata si n-a ingaduit sa ni se clatine piciorul.
10. Caci Tu ne-ai incercat, Dumnezeule, ne-ai trecut prin cuptorul cu foc, ca argintul.
11. Ne-ai adus in lat si ne-ai pus o grea povara pe coapse.
12. Ai lasat pe oameni sa incalece pe capetele noastre, am trecut prin foc si prin apa: dar Tu ne-ai scos si ne-ai dat belsug.
13. De aceea, voi merge in Casa Ta cu arderi de tot, imi voi implini juruintele facute Tie,
14. juruinte care mi-au iesit de pe buze, pe care mi le-a rostit gura cand eram la stramtorare.
15. Iti voi aduce oi grase ca ardere de tot, cu grasimea berbecilor, voi jertfi oi impreuna cu tapi. - (Oprire)
16. Veniti de ascultati, toti cei ce va temeti de Dumnezeu, si voi istorisi ce a facut El sufletului meu.
17. Am strigat catre El cu gura mea, si indata lauda a fost pe limba mea.
18. Daca as fi cugetat lucruri nelegiuite in inima mea, nu m-ar fi ascultat Domnul.
19. Dar Dumnezeu m-a ascultat, a luat aminte la glasul rugaciunii mele.
20. Binecuvantat sa fie Dumnezeu, care nu mi-a lepadat rugaciunea si nu mi-a indepartat bunatatea Lui!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu