marți, 15 februarie 2011

Psalmul 62

1. (Catre mai marele cantaretilor. Dupa Iedutun. Un psalm al lui David.) Da, numai in Dumnezeu mi se increde sufletul; de la El imi vine ajutorul.
2. Da, El este stanca si ajutorul meu, turnul meu de scapare; nicidecum nu ma voi clatina.
3. Pana cand va veti napusti asupra unui om, pana cand veti cauta cu totii sa-l doborati ca pe un zid gata sa cada, ca pe un gard gata sa se surpe?
4. Da, ei pun la cale sa-l doboare din inaltimea lui: le place minciuna; cu gura binecuvanta, dar cu inima blestema. - (Oprire)
5. Da, suflete, increde-te in Dumnezeu, caci de la El imi vine nadejdea.
6. Da, El este stanca si ajutorul meu, turnul meu de scapare: nicidecum nu ma voi clatina.
7. Pe Dumnezeu se intemeiaza ajutorul si slava mea; in Dumnezeu este stanca puterii mele, locul meu de adapost.
8. Popoare, in orice vreme, incredeti-va in El, varsati-va inimile inaintea Lui! Dumnezeu este adapostul nostru. - (Oprire)
9. Da, o nimica sunt fiii omului! Minciuna sunt fiii oamenilor! Pusi in cumpana toti laolalta, ar fi mai usori decat o suflare.
10. Nu va incredeti in asuprire si nu va puneti nadejdea zadarnica in rapire; cand cresc bogatiile, nu va lipiti inima de ele.
11. O data a vorbit Dumnezeu, de doua ori am auzit ca: "Puterea este a lui Dumnezeu."
12. A Ta, Doamne, este si bunatatea, caci Tu rasplatesti fiecaruia dupa faptele lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu