marți, 15 februarie 2011

Psalmul 56

1. (Catre mai marele cantaretilor. Se canta ca "Porumbel din stejari departati". O cantare de lauda a lui David. Facuta cand l-au prins filistenii la Gat.) Ai mila de mine, Dumnezeule! Caci niste oameni ma hartuiesc. Toata ziua imi fac razboi si ma chinuiesc.
2. Toata ziua ma hartuiesc potrivnicii mei; sunt multi, si se razboiesc cu mine ca niste trufasi.
3. Ori de cate ori ma tem, eu ma incred in Tine.
4. Eu ma voi lauda cu Dumnezeu, cu cuvantul Lui. Ma incred in Dumnezeu si nu ma tem de nimic: ce pot sa-mi faca niste oameni?
5. Intruna ei imi ating drepturile si n-au decat ganduri rele fata de mine.
6. Uneltesc, pandesc si imi urmaresc pasii, pentru ca vor sa-mi ia viata.
7. Ei trag nadejde sa scape prin nelegiuirea lor: doboara popoarele, Dumnezeule, in mania Ta!
8. Tu numeri pasii vietii mele de pribeag; pune-mi lacrimile in burduful Tau: nu sunt ele scrise in cartea Ta?
9. Vrajmasii mei dau inapoi in ziua cand Te strig: stiu ca Dumnezeu este de partea mea.
10. Eu ma voi lauda cu Dumnezeu, cu cuvantul Lui, da, ma voi lauda cu Domnul, cu cuvantul Lui.
11. Ma incred in Dumnezeu si nu ma tem de nimic: ce pot sa-mi faca niste oameni?
12. Dumnezeule, trebuie sa implinesc juruintele pe care Ti le-am facut; Iti voi aduce jertfe de multumire.
13. Caci mi-ai izbavit sufletul de la moarte, mi-ai ferit picioarele de cadere, ca sa umblu inaintea lui Dumnezeu, in lumina celor vii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu