marți, 15 februarie 2011

Psalmul 54

1. (Catre mai marele cantaretilor. De cantat cu instrumente cu corzi. O cantare a lui David. Facuta cand au venit zifitii sa spuna lui Saul: "Stiti ca David sade ascuns printre noi?") Scapa-ma, Dumnezeule, prin Numele Tau si fa-mi dreptate, prin puterea Ta!
2. Asculta-mi rugaciunea, Dumnezeule, ia aminte la cuvintele gurii mele.
3. Caci niste straini s-au sculat impotriva mea, niste oameni asupritori vor sa-mi ia viata; ei nu se gandesc la Dumnezeu. - (Oprire)
4. Da, Dumnezeu este ajutorul meu, Domnul este sprijinul sufletului meu!
5. Raul se va intoarce asupra potrivnicilor mei; nimiceste-i in credinciosia Ta!
6. Atunci Iti voi aduce jertfe de bunavoie, voi lauda Numele Tau, Doamne, caci este binevoitor;
7. Caci El ma izbaveste din toate necazurile, si cu ochii mei imi vad implinita dorinta privitoare la vrajmasii mei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu