luni, 14 februarie 2011

Psalmul 5

1. (Catre mai marele cantaretilor. De cantat cu flautele. Un psalm al lui David.) Pleaca-Ti urechea la cuvintele mele, Doamne! Asculta suspinele mele!
2. Ia aminte la strigatele mele, Imparatul meu si Dumnezeul meu, caci catre Tine ma rog!
3. Doamne, auzi-mi glasul dimineata! Dimineata eu imi indrept rugaciunea spre Tine si astept.
4. Caci Tu nu esti un Dumnezeu caruia sa-I placa raul; cel rau nu poate locui langa Tine.
5. Nebunii nu pot sa stea in preajma ochilor Tai; Tu urasti pe cei ce fac faradelegea
6. si pierzi pe cei mincinosi; Domnul uraste pe oamenii care varsa sange si insala.
7. Dar eu, prin indurarea Ta cea mare, pot sa intru in Casa Ta si sa ma inchin cu frica in Templul Tau cel sfant.
8. Doamne, calauzeste-ma pe calea placuta Tie, din pricina vrajmasilor mei! Netezeste calea Ta sub pasii mei.
9. Caci nu este nimic adevarat in gura lor; inima le este plina de rautate, gatlejul le este un mormant deschis, si pe limba au vorbe lingusitoare.
10. Loveste-i ca pe niste vinovati, Dumnezeule! Fa-i sa cada prin insesi sfaturile lor. Prabuseste-i in mijlocul pacatelor lor fara numar! Caci se razvratesc impotriva Ta.
11. Atunci toti cei ce se incred in Tine se vor bucura, se vor inveseli totdeauna, caci Tu ii vei ocroti. Tu vei fi bucuria celor ce iubesc Numele Tau.
12. Caci Tu binecuvantezi pe cel neprihanit, Doamne, si-l inconjori cu bunavointa Ta, cum l-ai inconjura cu un scut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu