luni, 14 februarie 2011

Psalmul 40

1. (Catre mai marele cantaretilor. Un psalm al lui David.) Imi pusesem nadejdea in Domnul, si El S-a plecat spre mine, mi-a ascultat strigatele.
2. M-a scos din groapa pieirii, din fundul mocirlei; mi-a pus picioarele pe stanca si mi-a intarit pasii.
3. Mi-a pus in gura o cantare noua, o lauda pentru Dumnezeul nostru. Multi au vazut lucrul acesta, s-au temut, si s-au increzut in Domnul.
4. Ferice de omul care isi pune increderea in Domnul si care nu se indreapta spre cei trufasi si mincinosi!
5. Doamne Dumnezeule, multe sunt minunile si planurile Tale pentru mine: nimeni nu se poate asemana cu Tine. As vrea sa le vestesc si sa le trambitez, dar numarul lor este prea mare, ca sa le povestesc.
6. Tu nu doresti nici jertfa, nici dar de mancare, ci mi-ai strapuns urechile; nu ceri nici ardere de tot, nici jertfa de ispasire.
7. Atunci am zis: "Iata-ma ca vin! - in sulul cartii este scris despre mine -
8. vreau sa fac voia Ta, Dumnezeule!" Si Legea Ta este in fundul inimii mele.
9. Vestesc indurarea Ta in adunarea cea mare; iata ca nu-mi inchid buzele. Tu stii lucrul acesta, Doamne!
10. Nu tin in inima mea indurarea Ta, ci vestesc adevarul Tau si mantuirea Ta, si nu ascund bunatatea si credinciosia Ta in adunarea cea mare.
11. Tu, Doamne, nu-mi vei opri indurarile Tale; ci bunatatea si credinciosia Ta ma vor pazi intotdeauna.
12. Caci rele fara numar ma impresoara, m-au ajuns pedepsele pentru nelegiuirile mele; si nu le mai pot suferi vederea. Sunt mai multe decat perii capului meu, si mi se inmoaie inima.
13. Izbaveste-ma, Doamne! Vino, Doamne, degraba in ajutorul meu.
14. Sa fie rusinati si infruntati toti cei ce vor sa-mi ia viata! Sa dea inapoi si sa roseasca de rusine cei ce-mi doresc pierzarea!
15. Sa ramana inlemniti de rusinea lor cei ce-mi zic: "Ha! Ha!"
16. Sa se bucure si sa se inveseleasca in Tine toti cei ce Te cauta! Cei ce iubesc mantuirea Ta sa zica fara incetare: "Marit sa fie Domnul!"
17. Eu sunt sarac si lipsit, dar Domnul Se gandeste la mine. Tu esti ajutorul si izbavitorul meu: nu zabovi, Dumnezeule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu