duminică, 13 februarie 2011

Iov capiolul 23

1. Iov a luat cuvantul si a zis:
2. "Si acum plangerea mea este tot o razvratire. Dar suferinta imi inabuse suspinele.
3. Oh! Daca as sti unde sa-L gasesc, daca as putea sa ajung pana la scaunul Lui de domnie,
4. mi-as apara pricina inaintea Lui, mi-as umple gura cu dovezi.
5. As sti ce poate sa raspunda, as vedea ce are sa-mi spuna.
6. Si-ar intrebuinta El toata puterea ca sa lupte impotriva mea? Nu; ci m-ar asculta negresit.
7. Doar un om fara prihana ar vorbi cu El, si as fi iertat pentru totdeauna de Judecatorul meu.
8. Dar, daca ma duc la rasarit, nu este acolo; daca ma duc la apus, nu-L gasesc:
9. daca are treaba la miazanoapte, nu-L pot vedea; daca Se ascunde la miazazi, nu-L pot descoperi.
10. Dar El stie ce cale am urmat; si, daca m-ar incerca, as iesi curat ca aurul.
11. Piciorul meu s-a tinut de pasii Lui; am tinut calea Lui si nu m-am abatut de la ea.
12. N-am parasit poruncile buzelor Lui; mi-am plecat voia la cuvintele gurii Lui.
13. Dar hotararea Lui este luata, cine I se va impotrivi? Ce-I doreste sufletul, aceea face.
14. El Isi va implini dar planurile fata de mine si va mai face si multe altele.
15. De aceea tremur inaintea Lui, si cand ma gandesc la lucrul acesta, ma tem de El.
16. Dumnezeu mi-a taiat inima, Cel Atotputernic m-a umplut de groaza.
17. Caci nu intunericul durerii mele ma nimiceste, nici negura in care sunt infasurat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu