vineri, 25 februarie 2011

1 Corinteni capitolul 16

1. Cat priveste strangerea de ajutoare pentru sfinti, sa faceti si voi cum am randuit bisericilor Galatiei.
2. In ziua dintai a saptamanii, fiecare din voi sa puna deoparte acasa ce va putea, dupa castigul lui, ca sa nu se stranga ajutoarele cand voi veni eu.
3. Si, cand voi veni, voi trimite cu epistole pe cei ce ii veti socoti vrednici ca sa duca darurile voastre la Ierusalim.
4. Daca va face sa ma duc si eu, vor merge cu mine.
5. La voi am sa vin dupa ce voi trece prin Macedonia, caci prin Macedonia voi trece.
6. Poate ma voi opri pe la voi sau poate chiar voi ierna la voi, ca apoi sa ma insotiti acolo unde voi avea sa ma duc.
7. De data aceasta nu vreau sa va vad in treacat, ci trag nadejde sa mai raman cu voi catava vreme, daca va ingadui Domnul.
8. Voi mai ramane totusi in Efes pana la Cincizecime,
9. caci mi s-a deschis aici o usa mare si larga si sunt multi potrivnici.
10. Daca soseste Timotei, aveti grija sa fie fara frica la voi; caci el este prins ca si mine la lucrul Domnului.
11. Nimeni, dar, sa nu-l dispretuiasca. Sa-l petreceti in pace, ca sa vina la mine, pentru ca il astept cu fratii.
12. Cat pentru fratele Apolo, l-am rugat mult sa vina la voi cu fratii, dar n-a voit nicidecum sa vina acum; va veni insa cand va avea inlesnire.
13. Vegheati, fiti tari in credinta, fiti oameni, intariti-va!
14. Tot ce faceti sa fie facut cu dragoste!
15. Inca un indemn, fratilor. Cunoasteti casa lui Stefana; stiti ca ea este cel dintai rod al Ahaiei si ca s-a pus cu totul in slujba sfintilor.
16. Fiti si voi supusi unor astfel de oameni si fiecaruia care ajuta la lucru si se osteneste.
17. Ma bucur de venirea lui Stefana, lui Fortunat si lui Ahaic; ei au implinit ce lipsea din partea voastra,
18. caci mi-au racorit duhul meu si al vostru. Sa stiti, dar, sa pretuiti pe astfel de oameni.
19. Bisericile din Asia va trimit sanatate. Acuila si Priscila, impreuna cu biserica din casa lor, va trimit multa sanatate in Domnul.
20. Toti fratii va trimit sanatate. Spuneti-va sanatate unii altora cu o sarutare sfanta.
21. Urarile de sanatate sunt scrise cu insasi mana mea: Pavel.
22. Daca nu iubeste cineva pe Domnul nostru Isus Hristos, sa fie anatema! "Maranata!" (Domnul nostru vine!)
23. Harul Domnului Isus Hristos sa fie cu voi.
24. Dragostea mea este cu voi cu toti in Hristos Isus. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu